Tam bir ekip çalışması ile başarı kaçınılmaz.

Takım içerisinde projelerinizi planlı bir şekilde yönetmekte zorlanıyor musunuz?
Proje yönetim aracı Microsoft Planner üzerinden projenizi oluşturabilir bitirme tarihleri, durum raporları, e-posta hatırlatmaları gibi birçok proje yönetim fonksiyonunu kullanarak daha sistematik ve takibi kolay bir şekilde işlerin yürümesini sağlayabilirsiniz.

Ekiplerin birlikte çalıştıkları projeleri takip edebilecekleri Planner uygulamasına “Plan Kartı” oluşturarak başlayın. Bu plan’a kişiler atayarak görevler oluşturun. Birlikte çalıştığınız proje hakkında sohbet edin ve dosya paylaşımı sağlayarak hem zamandan tasarruf edin hem de iş takibini kolaylaştırın.

Pratik bir şema şeklinde olan program ile açtığınız görev panolarında yer alan işleri gruplara ayırarak, bitiş tarihleri belirleyebilir ve ilerleme durumlarını kolaylıkla kontrol edebilirsiniz.

Nasıl ?
  • Office 365 sayfasından Planner’ı seç.
  • Uygulama sayfasında “yeni plan” seçeneğini tıkla.
  • Proje planlarını oluştur.
  • Görev kartları arasında geçişler yaparak kişileri görevlendir.
  • Projeni yönet ve başarıyı yakala!
Tam bir ekip çalışması ile başarı kaçınılmaz.